Nočno razbojništvo v Ljubljani
Širša okolica Tobačne tovarne je zaradi lokala, ki deluje v njej do jutranjih ur, že več let na udaru pijanskih hord, ki odhajajo ali prihajajo vse do petih zjutraj. Prevrnjeni kontejnerji, razbita stekla, polomljena drevesa, itd., odvisno pač od trenutnega navdiha nočnih banditov, so skoraj vsakodneven pojav. Materialna škoda na mestni in privatni lastnini je le del problema. Verjetno stanovalcem tega okoliša ni potebno razlagati o večkratnih brutalnih nočnih bujenjih, ter o jutranjem počutju nadlegovanih meščanov, ko se odpravljajo na delo. Seveda je zabava ena nujnih dejavnosti za lajšanje stresa tako odrasle populacije kakor preobremenjenih, ukaželjnih dijakov in študentov.
Spoštovanje potreb vseh članov družbe pa vendar ostaja ključnega pomena za ohranitev visoke kvalitete življenja vsakega posameznika. Tu pa prihajamo na področje delovanja države, ki smo ji z zavestno odpovedjo določenim osebnim pravicam v nadomestilo prepustili med drugim tudi kolektivno varnost ter represivne vzvode, za preventivo ter kaznovanje kršiteljev. Navsezadnje državljani tudi finančno podpiramo tovrstne dejavnosti države in zato po pravici pričakujemo, da bo država korektno poskrbela za ustvarjanje pogojev, ki omogočajo normalno življenje, študij in delo.
Kje so nočne patrole? Kje so že davno obljubljeni rajonski policisti? Če je Slovenska policija preobremenjena ali pa po mojem mnenju najverjetneje prelena (odzivni časi so naravnost smešni), da bi skrbela za dobrobit državljanov, bi morda morala ljubljanska mestna oblast začeti razmišljati o alternativnih načinih varovanja meščanov. Ne mislim pa s tem večanja pristojnosti mestnim redarjem, ker je to zelo neresna in potencialno nevarna odločitev, saj ne gre dajati pretiranih pristojnosti brez temeljitega šolanja, kar pa polletni tečaj seveda ni.
Morda bi bilo vredno razmišljati o voljenem stražmojstru, strokovnjaku najvišje izobrazbe na področju policijskega ali obrambnega dela, grobo po zgledu sistema v združenih državah amerike. Tak nepolitični mestni uradnik, bi bil zadolžen za sestavo čimbolje izobražene in usposobljene ekipe za terensko delo. Za korektnost opravljenega dela bi odgovarjal županu in meščanom, ki ga lahko na volitvah zamenjajo. Tako bi razbremenili državno policijo, ki bi se lahko bolj posvetila varnostnim problemom na višji ravni, državljani pa bi se zopet počutili varne.

kmš je super fajn:)
teoo
april 9, 2007
plicija in sodstvo pa nič.
pesnik
april 9, 2007
Naj prvo se je treba obrniti vase. Mladi pa bodo čez čas že odrasli vedeli povedati, kako so uživali, ko so uničevali svoja okolja.
drmagnum
april 9, 2007
Kmš = primitivizem
Tony
april 9, 2007
saj se podobne stvari dogajajo v okolici vseh priljubljenih zbirališč mladine… od tivolija do bachusa…
Fetalij W. Tyschew
april 9, 2007
Uničeno drevo pred makedonsko ambasado? Pa tm bi mogl rojit policajev sej je sam par metrov stran sedež vlade in predsednika republike. Nesposobneži!
Arni
april 9, 2007
Sej je povsod enako. Tud v Šk. Loki je isti šmorn. Vse je razbito, steklo je vsak vikend razsuto naokoli.
Zadnjič so se mi pod oknom 18-letniki v soboto zjutraj ob 4h drli The song of silence.
Pa se nihče ne zgane saj je vse oddaljeno od mestnega jedra, kjer se mestna gospoda z Županom vred sama sebi divi. Jeba! Beda!
Žalost!
HSM
april 9, 2007
Mah to je itq povsod!!! Krivi pa 17 letniki ki tečnarjo po LJ!!!1
janez_kranski
april 9, 2007
Mislim, da je tole že kr malo pretiravanje. Sam sm biu že vilokakrat v kmš-ju, pa nisem zasledil nobenih vandalističnih dogodkov. Glede policije se pa tudi kar dokaj redno potika tam okoli, poleg tega pa so tudi varnostniki pred vhodom. No uglavnem hotu sm sam povedat tole, da če se vsake toliko časa par debilov odloči, da je zabavno uničevati tujo lastnino, še ne pomeni, da so vsi obiskovalci kluba takšni. Večina išče le zabavo, kar pa kolikor vem, zaenkrat še ni škodljivo.
LP
kr en
april 9, 2007
@arni: saj banke po svetu so tudi varovane pa vseeno kaksno vsake toliko oropajo.
poanta: ce nekdo hoce naredit sranje ga bo naredu. Policaji bit povsod ob istem casu. Lahko bi pa bile taksne tocke, kjer se to dogaja, opremljene s kamerami.
kren
april 9, 2007
Popolnoma se strinjam! Kjerkoli se bo takšen klub pojavil, se bo našel tudi nekdo, ki mu je razbijanje v veselje. Upam, da zaradi tega ne bomo vsi nastradali!
Če vam dam primer Nove Gorice je prav zaradi vandalizma vse zaprto! A ga je mogoče sedaj kaj manj? NE!
sinner
april 9, 2007
PROKLETI PRASCI ŠTAJERSKI…
LJUBLJANCAN
april 9, 2007
zaradi nekaj barab-ic ni treba ukinjat klubov …
urgenca
april 9, 2007
Ja se strinjam, da nekaj kretenov kvari zabavo, ampak s preventivno postavljenimi patruljami bi se marsikaj popravilo. To da so okoli policisti ni nič čudnega, glede na dogajanje, redarji so pa večinoma itak del problema in ne rešitve.
tecnstrdesc
april 9, 2007
Kaj bi rekla… me je Ljubljancan malo sprovociral… nisem niti Štajerka, niti prasica, pa vseeno se kdaj znajdem v KMŠ-ju in prav dober place je! BTW tudi jaz nisem nikoli opazila nekega strašnega vandalizma, niti nisem takih zgodbic slišala od znancev, ki pravtako zahajajo tja. Sploh pa se, kot je že bilo komentirano, “nočni banditi” znajdejo v okolici vseh nočnih zbirališč, ni pa niti nujno, da so bili noter – ceneje se je namreč napit kar ob cesti in tako so hitreje pri roki tudi “rekviziti” za uničevanje. Ne krivi prostora in večine njegovih obiksovalcev zaradi peščice neprilagojenih osebkov.
Chiara
april 9, 2007
Tako bando bi bilo treba zaplinit. Sej mamo v zgodovini izkušnje s tem
Loli
april 9, 2007
pridite pogledat mariborski park, ki je tudi neposredno pred policijo, pa boste videli kaj je razdejanje čez vikend. Pa smo se tega že navadili v nekaj letih, ko nihče ne posreduje. To čaka tudi vas!
pozdrav!
štajerc
april 9, 2007
Ne vem kaj ima zveze zaj KMŠ in ta vandalizem? Pol sem jaz in še množica drugih vandali, pa čeprav nismo nikol niti pomislili na take bedarije.
Glede posredivanj policije. Nimajo časa, saj morajo igrati tetrise po njihovih laptopih oziroma morajo do konca spit kavico.
Glede vandalov. Debili od debilov. Take bi morali poslati v največja svetovna krizna žarišča in jim dati vode za par dni. Me prav zanima kolko bi še uničevali tujo lastnino. Verjetno pa bi se tam priključili razbojnikom in bi počeli še večje bedarije. Kot sem že rekel, debili od debilov.
Kauko
april 9, 2007
velikrat v kmšju, priča vandalizmu še nism bla, tud policaje tam okol dost vidim…. tak da ne vem točn o čem govoriš… al pa mogoč sam mal preveč posplošuješ…en prevrnjen smetnjak še ne pomen, da smo vsi,k tja zahajamo, potencialni kriminalci…
frue
april 9, 2007
Nihče ni rekel, da je treba klube zapreti, le drevje bi moralo biti iz nerjavečega jekla in koši za odpadke iz betona, težkega vsaj eno tono, da se jih ne da prevrniti. Da je vandalizma malo? Kje pa živite? Sicer pa – kaj je narobe z narodom, ki lomi prometne znake? Samo mladostna razposajenost to gotovo ni. Izgleda, da bodo minile še generacije, predno se bomo navadili obnašati kot normalni ljudje, če spoh kdaj.
Duko
april 9, 2007
kms je za kmete, noben iz lj ne hod tja
miha
april 9, 2007
A SE ŠE KDO SPOMNI DVEH TET MILICE IN MARICE TISTIKRAT NI NOBEDEN LOMU DREVESC
jager
april 9, 2007
Ja, povsod sama demokracija. Največ za tistega, ki je nasilnejši. Recimo, če bi tisti plačal škodo, ki je zadolžen za jevni red in “mir”, bi se verjetno bolj pobrigal. Naprimer, če bi se zdravniku ali učitelju kaj zalomilo, bi bil takoj s celim priimkom in imenom na naslovnicah časopisov, do skrajnosti in preverzno spopularizirana domnevna kršitev odgovornosti, in da o kasnejših posledicah niti ne govorimo. Če pa sodniki zamočijo, sploh pa policaji in pa poslovneži na strani kriminala, pa je domnevni prekršek naveden samo z inicialkami, skrajno previdno in skoraj tako, da se krive počutijo tudi tisti, ki so bili ogoljufani ali pa so cajteng samo prebrali.
Fuga
april 9, 2007
Vsi vemo kdo so najvecji vandali in katerih je najvec – seveda so to cefurji. Oni se primarne socializacije nimajo, kako naj potem dojamejo kaj lahko delajo in kaj ne.
Na avtobusih razbijajo sipe, brcajo v vrata, na vlakih je se huje, notri kadijo, tudi kaj zakurijo, v lokalih/klubih razbijajo kozarce, tudi ljudi, ce se jim zapase,… Vecjih vandalov kot so cefurji pac ni.
Treba bi bilo uvesti cctv kamere, tako kot v Angliji.
elohel
april 9, 2007
@jager: ali si premlad, ali pa pozabljiv.
Naj te spomnim na dve skupini: šminkerji in pankerji.
b0j3
april 9, 2007
Aja, policija je vsega kriva! Torej je treba dati na vsaki vogal enega policaja, da bo mir? Ko pa kdo vidi policaja na cesti, pa je vse narobe!? Policija vandalizma ne bo rešila!!! Najprej je vzgoja!!!
marley
april 9, 2007
Družbena/zasebna lastnina? Odnos do nje je nekje odšel k vragu. Odnos do sočloveka pa sploh. Naj bo nasvet “bolje udariti prehitro kot prepozno” primeren? Če ja, potem nam vsem skupaj nekaj manjka. Ampak vsaj 10 blogov nam tolmači, da je to del odraščanja. Jasno, ne! Kdorkoli je proti objestnemu norenju je takoj patetičen, nor, težak in kajvemkajševse. Prav zato je škoda preveč razpravljati na temo. Nekje v ZDA (lahko brez težav najdete kje) so županu zagrozili s civilno pobudo varovanja soseske. Kmalu se je pojavila garda… In kar se policajev tiče: na Tivolski so baje ustavili tri, ki so vozili preko 100 km/h. Ti isti vozijo enako neumno tudi v manjših ulicah. Tudi to je vandalizem. Torej, dragi ati in mame, ko se pridušate s kletvicami čez druge, posredno širite nasilje. Ker pri tem poveste še marsikaj zraven.
Martin
april 9, 2007
Dragi elohel,
kdo je “cefur”? Mocno upam, da ne ciljas na narodnostno pripadnost ali opredeljenost. Najverjetneje pa se motim, ker govoris o primarni socializaciji. Sem Slovenec in sem ponosen na to, moja mama je Slovenka, moj oce je Slovenec, moja dedka sta Slovenca in moji babici sta Slovenki. Sem pa tudi izredno obcutljiv na oznako “cefur”. Imam veliko prijateljev iz bivse Jugoslavije in nihce od njih ni cefur in nihce od njih ni vandal. Obenem pa poznam Slovence, ki bi se brez tezav kvalificirali z oznako “cefur”.
Dragi tecnstrdesc,
edini vandali in banda v KMS-ju so njihovi varnostniki. Ti sicer ne lomijo drevesckov in smetnjkov ampak razbijajo mlade glave. Mislim, da je glava studenta – cetudi pijana vsake toliko casa, vredna vec kot cel Tivoli dreves.
Dragi Miha,
ocitno z oznako “kmet” ciljas na ljudi s podezelja (oz. ljudi, ki niso Ljubljancani). Torej, “kerga kmeta” imamo za predsednika vlade in “kerga kmeta” za predsednika drzave. Rad verjamem, da moje drzave ne vodi “kmet”, mogoce bi bilo pa kdaj bolje, da bi jo vodil kmet.
Gregor
april 9, 2007
Krivo je v tem, da so nočni klubi sredi stanovanjskih sosesk. Nič ne bi škodilo, če bi jih umaknili v industrijske cone (ne bare, ampak klube), ali v manjših mestih bolj na podeželje, vstran od hiš. Problem pa je v tem, da ko neki disko (sicer toliko vstran od vsega, tako da hrup ne seže do bližnjih hiš) postane popularen, se hitro okoli razproda zemlja za gradbene parcele itd. Takih primerov v Sloveniji je kar nekaj. Isto je s mestnimi obvoznicami, ki so bile zgrajene z namenom hitrega prometa, potem pa okoli v 10 letih zgradijo hiše…
Pa ne primerjat nas z ZDA. Tam je v okolici krajev, kjer se zadržujejo mladi, prav tako vse pokozlano, poscano po fasadah, razbito, ženske hodijo na pol nage, ker so obleke zgubile bog ve kje. Samo da pač nočnih barov pravzaprav nikoli ni v bližini stanovanjskih sosek. So prostori, ki so pač namenjeni čemu drugemu…pri nas pa je vedno prej kot slej namenjeno bivanju. Sicer pa v ZDA (tudi v Avstraliji, Kanadi in še marsikje) ob 5.vjutro pride na “party ulice” vsa komunalna služba, ki ulice ne samo pomete, ampak jih tudi spere z vodo in tako je zjutraj vedno vse kot novo… Pa tudi drevesa so zaščitena tako, da jih je nemogoče izpulit.
verbatim
april 9, 2007
Ja, že tu se začne vandalizem – pridobivanje lokacij za lokale, podkupovanje, izigravanje raznih pravilnikov itd. Mladina pa se hitro uči. Verjetno nihče več ne ve, kaj so poslovne lokacije v mestu, kaj so parki, univerzitetno središče in spalno naselje. Res ni prav, da bi vso odgovornost samo eni “odgovorni inštituciji” naložili, ki ima pri posredovanju ravnotako demokratično zvezane roke. Ampak vandalizem je že tisto, kar preberem v odgovorih – čefurji, jaz pa se operem krivde!
Fuga
april 10, 2007
ma daj nehaj paparazzit, ko da ni dovolj prohibicije, sedaj so potrebni se privat porocevalci. Ne nori ga. zarad ene budale ki se ga je prevec napila bos krivil druge, ki nimajo nic s tem in gredo samo ven. delas pravila iz izjem (ze to je slabo da jih sam delas), predpostavljas nekaj kar ni gotovo da je bilo tako. predvidevas brez dokazov in pametujes…. saj, zato pa zaradi parih mulcev ki so se ga napijali cele noci, cela slovenija ne more piti alkoholnih pijac po deveti. idiotsko. in mi smo napredna demokraticna druzba. ne me hecat. primerov je se ogromno. za znoret. ja no daj prepovej se take oblike sproscanja posredno se spravljas na izhode in otezujes zivljenje tudi ostalim obiskovalcem, ki se pac znajdejo na istih lokacijah, obleci talar in pejt za duhovnika-predsednika. kva ti pa je, a si se ze tok pomehkuzu ali kaj, da ne mors potolerirat mal nocnega veseljacenja. ne pa da pamet solite vsi skupaj, ob enem pa ne pomislite da se bo nekje ze pokazalo. pa se to. ko gres ven, gres ven. dom pustis doma, zato si sel VEN. in ce sedaj se to ne bo mogoce…… kam pa naj gredo taki? S tem ne mislim na razbijanje, temvec na izhode. najbolje da prepovemo se alkohol pred 9h pa sploh nocne lokale, pa izglasujemo zakon da se mora s kurami spat, pa da smo po zakonu navadne ovce.
Ps
predlagam ti da sam poklices policijo, bos takoj videl kake komplikacije si bos nakopal, pa ceprav klices le kot oskodovanec ali prica.
pravzaprav so policijske metode dostikrat podobne cefurskim…
vec ko jh je, bolj so agresivni,
nerazumevanje jezika,
kazna za svaku gresku,
policijski prijemi,
nezmoznost vzivljanja v socloveka,
po glavi jim gre samo …daj pare
ce karkoli reces poklice okrepitev
hinavsko posiljanjnazaj e spijonov med ljudi, z namenom pridobitve osebnih informacij
(ki bodo in so izkoriscena proti vam)
in se in se…
nic, se mi zdi da bi morali vsi skupaj to stvar malo bolje razmisliti, ne pa da kar nekaj tako malo na hitrico premeljemo in mislimo da smo boga za nekaj prijeli ob prvem utrinku v glavi.
koki
april 10, 2007
Kaj naj rečem nikoli ni bilo bolj nevarno živet v Ljubljani kot sedaj.Z komunizmom je vse umrlo tudi red .Z demokracijo pa je na pohodu brutalnost,vandalizem,kraje,umori…..Kot stara prebivalka Ljubljane iz centra naj povem, da naše rodbine niso uspeli pregnali ne nemci,italijani,beli,rdeči,črni nihče nas ni tako prestrašil kot nas je demokracija.Mi smo premagani leta 2004 odšli, ker je zavladala anarhija in ulično obračunavanje.Policija piše zapisnike čas pa zastara na poti med tožiljstvom in sodno palačo.Kazni za vandale ni, ker nič nimajo, prevzgojne metode z delom so črtane v demokraciji.Med tem ko smo čakali na obljube pristojnih nam je demokracija ogrozila zdravje in premoženje. Mi smo pobegnili iz Ljubljane to je realnost našega časa.Rodbina, ki je ustvarjala in delala v Ljubljani vse od leta 1876 je bila premagana z demokracijo.Nikoli nismo bili bolj prestrašeni kot po 1991 letu v obljubljeni blaginji.Hvala, raje diktatura kot takšna svoboda, kjer te pred hišo pretepejo skoraj do smrti zaradi mobitela in nekaj drobiža.Ko ti tedensko vlamljajo v garažo, klet,hišo,v avto ob 14 uri? Ko ni noči da se nebi kakšna steklenica znašla v okolici,ko se tvoja zelenica spremeni v javno stranišče…..vi pojma nimate kam to pelje, razen avtorja zapisa ( pištola za pasom), težko bo zaustavit izpuščeno zver, ko odgovorni in njihovi otroci spančkajo v majhnem idiličnem mestecu daleč od Ljubljane, čez dan pa hitijo po pisarnah in trgovinah.Oni ne vidijo resnice, ker jo ignorirajo.A prihaja čas ko bo tudi v njihov kraj prilezla zver.
nada
april 10, 2007
Paparazzit, odlična ideja. Objavljati slike vandalov. Doslej še nisem imel “komplikacij” s policijo, če sem jih poklical. Red lahko zagotovi le samozaščita. Če res ni nič hudega, da se “keremu ftrga”, potem pa naj mu njegovi prijatelji pomagajo plačati uničeno. No blemos.
Kam naj gredo taki? Preveč energije – udarniško čiščenje mestnih ulic.
Moje mesto
april 10, 2007
k pravte da je to demokracija prnesla. kere to švasate modeli, bravo. komunizm je bil uber bolši se strinjam, dobu si metk u čelo če si koga narobe pogledu.. klanjat si se mogu eni lutki, k je jedu najbl mastno hrano.
takrat so samo najvišji elitni kurci lahko govoril kar so hotl.
Demokracija je valda prava ureditev. Vsak lahko pove kar želi, počne kar želi. samo da ni v nasprotju z zakoni in ustavo.
več policajov na ulice! več policajov k bodo skrbel za red in mir. ne pa iskal pridne in prijazne ljudi ki kadijo jointe..
dej mal pomislte. policaj raje ustavi, legitimira nekoga, ki se mu zdi povsem nenevaren in ve da bo od tega dobil povišico, kot pa da se gre umešavat med tolpe, kjer bo dobil po betici..
folk k govori da je blo v času marice in milice bolje, ima bube v glavi in se slepi, bi te takrat rad vidu povedat svoje mnenje o politiki.. modeli bi ti jebal mater veselo.. zdej pa lahko pizdiš kako je janša glup in kako drnovšek ne ve več ali naj pomaga afriki ali vzhodni evropi..
bezsamurai
april 10, 2007
[...] Nočno razbojništvo v Ljubljani [...]
tečnstrdesc » Blog Archive » Kam so izginili barbari?
april 16, 2007
[...] jutro. Pijanske horde zopet na pohodu. Kakor že velikokrat v preteklih nekaj letih se zahvaljujem izrodkom, ki so me ponovno brutalno [...]
tečnstrdesc » Blog Archive » Pijanske horde iz Tobačne
maj 7, 2007